Hotel Services

Είμαι ξενοδοχείο, γιατί πρέπει να συμμορφωθώ με τον κανονισμό GDPR;
hotel-services
https://freen.b-cdn.net/wp-content/uploads/2020/04/bgn-slider-blue-corner-left.png
https://freen.b-cdn.net/wp-content/uploads/2024/06/bgn-gold-dots-transparent-55.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Είμαι ξενοδοχείο, γιατί πρέπει να συμμορφωθώ με τον κανονισμό GDPR;

Είναι ευθύνη και υποχρέωση κάθε τουριστικής επιχείρησης που επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα πελατών, εργαζομένων, προμηθευτών και επισκεπτών να τα διαχειρίζεται με διαφάνεια εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα. Να λαμβάνει μέτρα για την προστασία τους και να είναι σε θέση να απαντήσει σε ερωτήματα που μπορεί να του τεθούν από τα άτομα ή την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Επιπλέον, η τήρηση των απαιτήσεων του GDPR ενισχύει την αίσθηση ασφάλειας των πελατών και συνεργατών, και αναβαθμίζει την υπηρεσία φιλοξενίας.

Τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία του τουρισμού έχει εστιάσει στην προστασία των προσωπικών δεδομένων και αυξάνονται τα περιστατικά όπου συνεργαζόμενες επιχειρήσεις της βιομηχανίας του τουρισμού εντός ΕΕ απαιτούν απόδειξη της συμμόρφωσης των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων με τον GDPR.

Η καταγραφή ιδιαίτερων αναγκών των πελατών με σκοπό την ικανοποίησή τους, η ύπαρξη καμερών στους χώρους του ξενοδοχείου με σκοπό την προστασία προσώπων και αγαθών, η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και άλλες διαδικασίες επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων είναι κάποια ζητήματα τα οποία απαιτούν ιδιαίτερο χειρισμό στην επεξεργασία των Προσωπικών δεδομένων.

Κάθε ξενοδοχείο κινδυνεύει από τον δυσαρεστημένο πελάτη, ο οποίος για να «εκδικηθεί» την επιχείρηση μπορεί να κάνει καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

hotel-lobby
White architecture on Santorini island, Greece.
Ποιόν κίνδυνο αντιμετωπίζει η επιχείρηση;

Κάθε ξενοδοχείο κινδυνεύει από τον δυσαρεστημένο πελάτη, ο οποίος για να «εκδικηθεί» την επιχείρηση μπορεί να κάνει καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Βασική απαίτηση του κανονισμού αποτελεί η ικανότητα της επιχείρησης να μπορεί να απαντήσει στις περιπτώσεις όπου θα ερωτηθεί για την προστασία των Προσωπικών Δεομένων. Σε αντίθετη περίπτωση επίκεινται σημαντικά πρόστιμα, έλεγχος από την Αρχή, απώλεια της καλής φήμης της επιχείρησης. Τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να είναι:

  • Ερωτήματα πολιτών για την επεξεργασία των ΠΔ βάσει των δικαιωμάτων που τους δίνει ο κανονισμός.
  • Καταγγελία πολιτών στην Αρχή
  • Αυτεπάγγελτος έλεγχος από την Αρχή

Το βάρος της απόδειξης της Συμμόρφωσης αποτελεί υποχρέωση της επιχείρησης βάσει των άρθρων 5, 7 και 12 του Κανονισμού.

Ως εκ τούτου η επιχείρηση πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει και να επιδείξει ότι ακολουθεί τις απαιτήσεις του κανονισμού, και πρέπει να διαθέτει:

  • Πολιτικές προστασίας των προσωπικών δεδομένων
  • Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) ή Υπεύθυνο Συμμόρφωσης
  • Διαδικασία απάντησης στα αιτήματα των υποκειμένων
  • Διαδικασία διαχείρισης περιστατικών παραβίασης ΠΔ
Η Freen:
  • Καταγράφει αναλυτικά την ροή των προσωπικών δεδομένων ανά διαδικασία επεξεργασίας
  • Συντάσσει το Αρχείο Δραστηριοτήτων
  • Εντοπίζει τις αποκλίσεις από τον κανονισμό
  • Προτείνει σχέδιο δράσης συμμόρφωσης
  • Υλοποιεί εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού

Με την ολοκλήρωση του έργου συμμόρφωσης παραδίδει τα κάτωθι, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της επιχείρησής σας:

  • Τεχνικά μέτρα για την θωράκιση των πληροφοριακών συστημάτων
  • Οργανωτικά μέτρα για την βελτίωση του τρόπου επεξεργασίας των δεδομένων
  • Νομικά μέτρα για την πλήρη συμμόρφωση με τον κανονισμό
  • Πολιτικές
  • Παραρτήματα συμβάσεων με τους συνεργάτες και το προσωπικό
  • Κείμενα συγκαταθέσεων

Παρέχει συμβουλευτική για την υλοποίηση των μέτρων, καθώς και final audit με την ολοκλήρωσή τους.

Παρέχει συνεχή υποστήριξη στη διατήρηση της συμμόρφωσης με τον GDPR.

Εάν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες ή θέλετε προσφορά, συμπληρώστε την φόρμα.

    freen-logo-footer
    Freen

    Η Freen Ο.Ε. είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε από ανθρώπους που θεωρούν ότι η επιχειρηματικότητα και η ευρωπαϊκή ανάπτυξη είναι έννοιες άμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους.

    Επικοινωνία
    Χατζηαποστόλου 22, Λάρισα
    Avantage
    Headquarters
    Visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea sharing installed base portals.
    Our locations
    Where to find us?
    https://freen.b-cdn.net/wp-content/uploads/2020/04/img-footer-map.png
    Get in touch
    Avantage Social links
    Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail.

    ©2024 freen.gr | All Rights reserved | Ανάπτυξη Ιστοσελίδας ITBIZ